Hogyan tudom megrendelni a szállítást?
A szállítást megrendelheti honlapunkon a ONLINE megrendelés menüpontra kattintva, vagy telefonon.
Mennyi idővel az utazás előtt kell megrendelni a szállítást?
Maximális rugalmassággal próbáljuk teljesíteni az ilyen jellegű kéréseket, amennyiben az adott időpontban van szabad hellyel rendelkező autónk megoldható. Ha biztos akar lenni abban, hogy reptéri transzfere biztosított, foglalását adja le az utazás előtt legkésőbb 72 órával.
Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom rendben megérkezett és rögzítésre került?
Az E-MAIL-ben leadott megrendeléseket a beérkezés után ügyfélszolgálati időben kb. 8 órán belül visszaigazoljuk. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 18:00 és 19:00 óra között SMS-t, vagy kérés esetén E-MAIL-t küldünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a 0620/5-666-555-ös telefonszámot egyeztetés céljából!
Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?
Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni.
Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?
Igen, de kérjük ÁFA-s számla igényét, pontos számlázási névvel illetve címmel előre jelezze a megrendelés leadásakor.
Amennyiben reptéri transzfert rendelek, hol történik az utasfelvétel?
Szolgáltatásunk célja, hogy az utast a csomagjaival együtt „háztól-házig” szállítsuk, autónk az utas által megadott címre érkezik.
Az utazás napján mikor vesz fel a transzfer?
Az utasfelvételi időpontokat minden esetben csak egy nappal az utazás előtt véglegesítjük. Erről sms-ben értesítjük az utasokat. Amennyiben utazás előtti napon 19:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.
A repülőtéren hogyan találom meg autójukat?
Utazás előtti napon sms-ben értesítjük az utasokat, hogy melyik autónkat kell keresniük a reptéren. Amennyiben utazás előtti napon 19:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.
Budapest-Liszt Ferenc reptér 2/A vagy 2/B érkezési szint előtt a középső járdaszigetnél vesszük fel érkező utasainkat.
Az utasfelvétel időpontját és helyét, továbbá autónk adatait az utazást megelőző napon 18-19 óra között küldjük sms-ben, kérés esetén E-MAIL-ben.
Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
Az autók rendelkeznek CASCO biztosítással és a személyekre vonatkozó utas-, illetve poggyászbiztosítással.
Mi a teendő, ha késik a repülőgépem?
Amint értesül a késésről, arra kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél előbb intézkedhessünk.
Amennyiben késik a repülőgépem, vár rám az autó?
Ha a többi utas várakozása nem haladja meg a 90 percet akkor az autó meg fogja Önt várni. Ha a többi utas várakozása meghaladná a 90 percet, akkor a legközelebbi autónkban biztosítunk helyet. Mennyi a menetidő?
A megyeszékhelyektől számítva a téli időszakban 3 óra, máskor kb. 2,5 óra.
A repülőtértől eltérő úticéllal is vállalnak szállítást?
Igen, áregyeztetés céljából hívja ügyfélszolgálatunkat.
Tudnak-e gyerekülést biztosítani?
Természetesen tudunk biztosítani bébihordót, gyerekülést és ülésmagasítót is. Kérjük a megrendelés leadásakor jelezze igényét. Amennyiben bármilyen problémám merülne fel a szolgáltatással kapcsolatban, kinél tudok reklamálni?
Reklamációját elküldheti e-mailben az ügyvezetőnek címezve vagy hívhatja ügyfélszolgálati számunkat és kérje az ügyvezetőt.