ADATVÉDELEMI SZABÁLYZAT
 

BEVEZETÉS:
A Repülőtéri Transzfer Kft, 4025.Debrecen Miklós utca 14., adószám: 25126462-2-09 (továbbiakban Repülőtéri Transzfer Kft, szolgáltató, adatkezelő), mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát.

Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.
A Repülőtéri Transzfer Kft. fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására.

Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét.
A szolgáltató elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását.

Az Adatkezelő a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
A Repülőtéri Transzfer Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit, bemutatja azokat az elvárásokat, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott, és betart. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
• 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;
• 2013. évi V. törvény - a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
• Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: „GDPR”)

1. ADATKEZELŐ
Név: Repülőtéri Transzfer Kft,
Székhely: 4025. Debrecen Miklós utca 14.
Cégjegyzékszám: 09-09-026694
Adószám: 25126462-2-09
Képviselő: Kerecseny Csabáné
Telefonszám: +3605666555
E-mail: info@civistranszfer.hu
Honlap: www.civistranszfer.hu

2. AZ ADATFELDOLGOZÓK MEGNEVEZÉSE
Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel; Az adatfeldolgozó igénybevételéhez nem kell az érintett előzetes beleegyezése, de szükséges a tájékoztatása. Ennek megfelelően a következő tájékoztatást adjuk:
Megbízott adatfeldolgozók, elérhetőségük és a megbízásuk célja
Adatfeldolgozó: Balcony Office Kft.
Elérhetőség: 0620/3788381
Cím: 4030. Debrecen Lahner utca 4/A/1
Adatfeldolgozás célja: Könyvelési feladatokat végzik a vállalkozás számára.

3. A SZEMÉLYES ADATOK KÖRE, AZ ADATKEZELÉS CÉLJA, JOGCÍME ÉS IDŐTARTAMA

A Repülőtéri Transzfer Kft. tevékenységének adatkezelései önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulásán alapulnak, az internetes honlapon online megrendelő, illetve ajánlatkérő kapcsolatfelvételi űrlapot kitöltő felhasználók esetében.

3.1 Személyszállítási szolgáltatások megrendeléséhez, lebonyolításához szükséges adatok

Az adatkezelés célja: adatok kezelésének célja kizárólag a személyszállítási, valamint a hozzá kapcsolódó szolgáltatások megrendelésének feldolgozása, végrehajtása, valamint a megrendelőnek az ismétlődő rendelések során könnyebbséget jelentő űrlapmezők előre dedikált kitöltése érdekében történő felhasználása, a felhasználókkal történő kapcsolattartás megkönnyítése.
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.
A kezelt adatok köre: név, telefonszám, e-mail cím („kapcsolattartói adatok”); a személyszállítás kezdetének és végének dátuma és időpontja, utasok nevei, e-mail címei, telefonszámai, a személyszállítás lebonyolításához szükséges indulási és érkezési címek, a
megrendelt szolgáltatás /erőforrás / esemény adatai („foglalási adatok”); cégnév, székhely, telefonszám („számlázási adatok”).
Az adatkezelés időtartama: a szolgáltatás megrendelésétől számított 5 év.
Amennyiben az érintett a szolgáltatás megrendelése során önként megad más adatokat is, akkor azokat a szolgáltató a szolgáltatási színvonalának emelésére használja fel.

3.2 Kapcsolatfelvétel/ajánlatkérés
Az adatkezelés célja: kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás.
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.
A kezelt adatok köre: név, e-mail cím, dátum és időpont, az üzenet tárgya, szövege, továbbá az érintett által önként megadott egyéb személyes adatok.
Az adatok törlésének határideje: az adatközléstől számított 2 év.
A személyes adatok törlését vagy módosítását az alábbi módokon lehet kezdeményezni:
- postai úton 4025. Debrecen Miklós utca 14.
- e-mail útján az info@civistranszfer.hu címen.

3.3 A szolgáltatások ügyféllevelezései
A Repülőtéri Transzfer Kft.. a beérkezett e-maileket, a küldő nevével és e-mail címével, valamint más, önként megadott személyes adatával együtt, az adatközléstől számított legkésőbb 3 év elteltével törli.

3.4 Egyéb adatkezelések
A Repülőtéri Transzfer Kft. a hatóságok részére (bíróság, ügyész, nyomozó hatóság, szabálysértési hatóság, közigazgatási hatóság, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek - amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte - személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

4. A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK MÓDJA, AZ ADATKEZELÉS
BIZTONSÁGA

Cégünk számítástechnikai rendszerei és más adatmegőrzési helyei a székhelyen, irodánkban és az adatfeldolgozó által biztosított szervereken találhatók meg. Cégünk a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:
a) az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);

b) hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
c) változatlansága igazolható (adatintegritás);
d) a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.
Különös gondossággal figyelünk az adatok biztonságára, megtesszük továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítjuk azokat az eljárási szabályokat, amelyek a GDPR szerinti garanciák érvényre juttatásához szükségesek.

Az adatokat megfelelő intézkedésekkel védjük különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

5.  BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Az adatkezelés az érintett kérésére történő bankkártyás fizetés teljesítéséhez szükséges. 
Bankkártyás fizetés esetén a bankkártya és a bankkártyával történő fizetési tranzakció adatait a Global Payments Europe, s.r.o. (V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Prague 10, Czech Republic, company ID No.: 27088936, DIČ: CZ27088936) kezeli.
Adatkezelés: https://gpnmerchant.com/hu/documents/Adatvedelmi_rendelet-Global_Payments_Europe_s_r_o_1_9_2019.pdf
Címzett által ellátott tevékenység: Bankkártyás fizetés
Az érintettek köre: A webáruházban bankkártyával fizető vásárló.
Az adatkezelés időtartama: A bankkártyás fizetés lebonyolításáig tart. Az adatfeldolgozás jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja. 
 

5. AZ ÉRINTETTEK JOGAI, JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK
A felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a kötelező adatkezelések kivételével – törlését, visszavonását, élhet adathordozási-, és tiltakozási jogával az adat felvételénél jelzett módon, illetve az adatkezelő fenti elérhetőségein.
A felhasználó kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást.
A Felhasználó az Infotv.,valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.